underbart !

Hejhej , just nu ligger jag i sängen på rummet.Vi har nu fått flyttat till det hotellet som vi egentligen skulle ha bott på från första början.Här funkar det trådlösa internetet så det är superskönt.

Det är redan måndag och dagarna går väldigt fort.Det har varit fint väder nu i två dagar så jag har lyckats bränna mig ganska rejält , så jag är sådär jobbigt röd just nu.
Maten är helt sjukt jäkla bra här borta och glassen , muummmss !
Jag trivs verkligen här , få vara med oskar och bara ta det lugnt.

Imorse så gick vi upp runt 7 tiden för att sen käka frukost och efter det cykla ut till sjön där de skulle träna.Solen tittade fram och då solade jag.Sen var det dags för at cykla hem för att äta lunch.Det var gott och sen gick vi upp på rummet och vila ett tag innan oskar stack till sjön och jag gick ner och la mig vid poolen.
Nu ligger jag här och väntar på att Oskar ska komma hem igen.



Oskar,Henrik och Sandra äter glass.

sandra ,Henrik och jag.

jag, när vi var ute på promenad.

jag och oskar i poolen

Oskar,Sandra och Henrik

Jag och Oskar.

Sandra,Jag och Henrik äter glass.

Oskar och jag

 Sandra äter mer glass.

Henrik på stranden

jag på beachen

oskar<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg

2009-06-30 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: