Sommarlov ?

Har varit lite dålig uppdatering från min sida nu i några dagar.
Fyra jobbiga dagar som ledare på fotbollsskolan är nu över.Vi har även hunnit spela en match mot Västanfors som vi förlorade och så har Zacke blivit döpt.Jag har alltså haft lite fullt upp.

Igår var det midsommarafton och det var då Zacke döptes till Ingvar(efter vår morfar) Zacke Täpp Johansson.Efter att han döpits hemma hos oss i Sörbo så åkte vi till Vads bystuga för att käka mat och ha det trevligt.Efter det ,när alla var mätta och belåtna så åkte nästan alla hem till oss igen där det vart lite musik.Jag,Linda och Sandra som bara älskar att sjunga stod fastklistrade framför mikrofonerna en större del av kvällen.Kvällen slutade med att jag var den som gick och la mig först , redan klockan ett.
Vaknade utav att någon jäkel killade mig på fötterna och gissa vem det var ? Jo det var Jimmy som ville vara jobbig och väcka mig på det viset.Fick gå upp och käka lite frukost och sen drog alla förutom Linda hem.Jag,Mamma och Linda åkte in till Fagersta för att handla massa onyttiga saker och låna någon bra film utav simmarn.Det var XIII.Den var hur bra som helst och längtar tills uppföljaren ska komma , om det nu ska det.Hoppas på det !

Sandra,jag och Zacke dagen innan dopet.Vi var ute på jakt efter blommorna

Sandra och Zacke efter dopet.Har inge bilder under själva dopet eftersom Rasmus sket i att ta kort

Zacke och jag

Zacke och jag

Puss

Mikaela

Innan folket kom

Vår kusins kille hade bakat åt Zacke

Zacke och hans tjej Felicia.Synd bara att dom är släkt

Zacke ville pussas men Felicia var inte riktigt lika pigg på det.

Vilken charmör han är.

Sandra och Isak

Sandra,Linda och jag



Idag tog jag faktiskt bort min bilddagbok.Kanske gör en comeback nångång i framtiden men just nu så kände jag för att ta bort den.Så det är gjort nu !



"Som ett nystan utan garn, som en leksak utan barn.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som ett ångtåg utan lok, som en bokstav utan bok.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som en tomte utan skägg, som en höna utan ägg.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Utan varann skulle vi få fnatt, utan varann inte fatta ett skvatt, inte hitta ett skratt.
Det vet varenda katt,det vet varenda katt. "


Pelle Svanslös

Snart så ska jag prata med min orre på skype , hare bra ni !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: