Italien

För nu är jag framme i Italien och resan gick bra , jag lever.
Det var så underbart att träffa Oskar igen.
När vi kom fram till Cervia , den staden vi ska vara i nu i några dagar så gick vi till hotellet men där var det fullt så vi får bo på ett hotell lite längre bort nu i tre dagar , sen får vi flytta tillbaka till det hotellet som vi egentligen skulle bo på.
Vi började med att köpa varsin piadina , självklart tog jag nutella på min och jäklar vad gott det var , jag såg tydligen ut som ett barn på julafton enligt Oskar.
Sen mös vi lite granna innan vi gick ner på stranden för att kika lite och efter det så var det middag.
Maten var god men jag förstår inte hur man ska orka alla mat.Efter maten så tog jag,Oskar,Sandra och Henrik cyklarna till Milano marittima för att käka glass och kolla i några affärer.Jag köpte en glass men kläder vart jag utan.
Vi cyklade till hotellet för att lägga oss i sängen och kolla på film men vi var så trötta så vi stängde av och sov istället.

Imorse gick vi upp klockan 7 för att Oskar skulle iväg och träna.Gick till det andra hotellet där vi skulle käka frukost.Även där fanns det nutella , jag är lycklig !
Dom drog iväg för att åka vattenskidor så jag drog på mig löparskorna och sprang en halvtimme på stranden.Nu sitter jag på hotellrummet och vet inte riktigt vad jag ska göra , men borde kanske sova en stund innan det är lunch.Vädret  är varken bra eller dåligt.Det är molningt men någon gång ibland kan solen titta fram men jag har inte tillräckligt med tålamod att ligga på stranden när det är molnigt så det får vänta till det blir finare väder(om det blir det).




Jag påväg till skavsta

Oskar i väntan på att piadinan skulle bli klar.

Jag ringer till mammsen och berättar att jag lever.

jag älskar nutella.

Oskar på stranden.

och jag.

vi tog cyklarna för att cykla iväg till Milano marittima

Glassen var god. Henrik,Oskar och sandra

Jag,Oskar och Sandra

Oskar påväg tillbaka till hotellet.




Puss , hoppas ni har det bra där hemma.Jag har det jäkligt bra här borta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: