Italien imorgon

Tjoho , imorgon är det torsdag.Den dagen jag har väntat på i 16 dagar nu , det har kännts som en evighet.Men imorgon då jäklar så landar jag i Rimini där Oskar möter upp mig för att sen åka till hotellet som ligger i en annan stad lite längre bort.

Jag måste erkänna att jag är helt sjukt nervös för att flyga.Jag hatar det , men på samma gång så är det lite fascinerande att man först är i Sverige och sen några timmar senare befinner man sig i ett annat land , imorgon till och med på andra sidan europa , rätt fränt faktiskt.Planet går runt 11 tiden så jag lär väl gå upp typ klockan fem imorgon.Kanske inte ens någon idé att jag går och sover.

Imorse så vakna jag halv  10 , hoppade på cykeln och cyklade hem till min farfar som bor i Ulfsbo.Där tvättade jag hans bil och vaxade den , och oj så den blänker nu.

Snart ska jag prata med Oskar en sista gång innan vi träffas imorgon , känns bra att man kan säga "ses imorgon" .



puss och vi hörs i Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: