För Linda har tagit studenten...

Hej , idag är det den 12 juni vilket innebär att Linda har tagit studenten och nu känns hon plötsligt mycket vuxnare än vad hon var igår då hon fortfarande gick i skolan, att det är den 12 juni betyder också att jag och Oskar har varit ihop i 3 hela månader och en dag.Glömde nämligen av det igår.

Gick upp tidigt imorse , redan klockan sju för att sminka mig och klä på mig innan vi skulle åka till Västerås för att se på linda som skulle ta studenten.Men innan vi åkte till Västerås så åkte jag och tog en spruta i armen.
Väl framme i Västerås så gick vi till stadsparken där alla friskolor skulle springa ut.Lindas klass var  bland de första så det tog inte speciellt lång tid.Sen fick vi vänta ett bra tag på att de skulle åka iväg med de där vagnarna.
En sak är säker , det är att jag var väldigt avundsjuk på dem som tog studenten, de såg ut att ha så kul.Men något positivt är ju att vi har allt det roliga kvar.Så något har vi ju att se fram emot.

När Linda åkt runt där i vagnen ett tag så kom hon till Barkarö där det var fixat och klart för käk och sånt.Släkt och vänner till Linda var där för att fira henne och hon öppnade även massa fina paket.
Träffa Zacke fick jag också göra.Hoppas jag kan hålla mig frisk efter den här gången då.

Skulle egentligen ha åkt in till Fagersta och hittat på något med mina kamrater ikväll men jag orkar inte.Imorgon bitti ska jag gå upp ganska tidigt för att sen åka till Norberg där vi ska sjunga på min kusins barns dop.
Ja , jag vågade vara med tillslut... Vilket jag kommer ångra imorgon när jag står där och är jättenervös.
Håll tummarna !


Linda som just tagit studenten


Där stod vi och önskade att vi också hade tagit studenten idag.Men icke.


Jag.


Linda och Jimmy.


Linda och Rebecca på flaket.

Där satt vi stackrare som har några år kvar.Linn och Anton har alldeles för många år kvar.


Ella,Rasmus och Robin.


Linda är glad och det kan jag förstå.


Robin,Linda,Rasmus,Ella,Jag och Sandra


Zacke är sötast i världen.


Linda öppnar sina presenter.


Sandra,Linda,Jag och Zacke.


Innan folket kom.


Jag,Lennart(linda&sandras farfar) och Sandra.




GRATTIS LINDA & JIMMY !!!!!!!!!





PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mycket :D och tak s¨å jätte mycket för lånet av klänningen, du är så snäll. Puss<3

2009-06-13 @ 23:53:33
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/
Postat av: linda

älskar dej snygging<3

2009-06-13 @ 23:54:09
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: