Dopet och sången avklarat

Nu har vi sjungit och det gick faktiskt bra.Var inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara.
Isak var jättegullig och var lika glad fast dom doppa ner han i vattnet.
Min moster och Linda gjorde en liten rolig sak idag.Den där kannan som dopvattnet var i stod innanför dörren där man tänder såna där ljus , då trodde de att det var skålen som man skulle lägga ner pengar i , så de la ner pengar i dopvattenkannan.Lite klantigt men kul.
Efter dopet så var det fika där i Karbenning och efter det så åkte jag,Rasmus,Ella och Sandra till Vad för att gratta Erik,Sofia och Per som tagit studenten idag.

När vi kom hem så la vi oss och kolla på Eurotrip men jag somna och nu sitter jag här och väntar på att Oskar ska komma in på datan.



Innan vi åkte till Karbenning


Söta Isak Daniel Melvin


Jag och Isak

Linda och Isak


Maria,Isak,Daniel och faddern

Zacke i början när han var lugn.Sen sprang han runt i hela kyrkan och hoppa & for.


När vi sjöng.

Sandra,Jag,Linda och Ella

Sandra,Jag och Linda


Zacke och jag


Sandra,Isak och Linda


Jag och Isak



Tro det eller ej , men det här är en kille.



PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för att ni kom! :D

2009-06-15 @ 11:33:28
URL: http://sofiaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: