Att putsa fönster...

..suger ! Imorse , tidigt , alldeles för tidigt så väcktes jag utav Zacke som sov brevid mig.Han pratade hur mycket som helst och ville väl få upp varenda kotte i huset.Mamma gick ner med honom  och jag kunde somna om.
Runt 10 tiden så väckte mamma mig och sa att jag skulle behöva åka och tvätta fönster åt farfar , 45 stycken. Med mammas hjälp och lite av pappa så tog det väl typ 6-7 timmar.Så jäkla tråkigt , nu tänker jag inte putsa fönster på ett bra tag.

Hela dagen har jag saknat ihjäl mig , eller inte ihjäl mig , jag lever ju.Men det har varit sjukt jobbigt och när man är ifrån någon som man tycker om så mycket och är beroende av så är det riktigt jobbigt , helt värdelöst faktiskt.Inte gör det saken bättre att man måste hålla på och göra massa tråkiga saker som att tvätta fönster och jobba på fotbollsskola , då blir man bara mer irriterad .Önskar att jag skulle kunna spola  fram tiden så att jag är med Oskar i Italien och bara har det jävligt bäst ! Men snart så , om 10 dagar kan jag mysa med min favorit.

Imorgon börjar fotbollsskolan från klockan 9 till 15 ska vi vara där och sen är det bara att ta tåget hem igen.

Things do not change, we change.


Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: