14,7 kg....

...nu kan jag inte stoppa ner nå mer i min resväska.Nu är jag färdig packad och klar , redan , även om jag inte åker förens på torsdag.Jag är så , jag vet inte vad men uppspelt är väl det ordet som skulle passa bäst in.

Idag gick jag upp klockan 06.10 för att åka med Pappsen in till jobbet och putsa några fler fönster.När jag var klar , var klockan typ 10 och då fick jag åka hem och sola.Hann väl sola i någon timme innan jag fick ett ryck att jag skulle dra ut och springa , hela 6 km vart det.Stannade efter vägen och tog ett dopp i det kalla vattnet , jag gillar att bo på landet (ibland) !
När jag kom hem så gick jag ner till sjön för att bada , tänkte tvätta håret och allt men när jag väl hoppat i så insåg jag hur jäkla kallt det var , så jag gick upp och duscha istället.

Har varit inne i fagersta och fixat lite grejer , var hemma hos sjögren en sväng , hämtade en väska och så.Ett besök på apoteket för nödvängdiga prylar innan resan.Nu sitter jag här och har precis käkat mat.



GOTHIA OM 19 DAGAR.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du suger mikaela

2009-06-22 @ 22:10:46
Postat av: Anonym

du suger mikaela

2009-06-22 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: