090609

Hej hallå!
Jag hade inte tid att skriva igår , ville spendera så mycket tid som möjligt med oskar innan han åker till Italien.
Vi började morgonen med att gå till skolan , skrev de mattenationella som vi missat och sen var resten av dagen mycket lugn.Gick ner på stan för att köpa ett par skor till Oskar och sen köpte vi varsin mjukglass opch gick hem till honom där hans mamma och syster var.Senare mot kvällningen åkte vi alla ut till mig där mamma hade lagat lite käk , en mycket trevlig kväll.Jag,Oskar och Alva såg även på en bra film , som jag sett minst 20 gånger , What a girl wants.
Oskar sov kvar här och åkte hem för ett tag sen , eller hem och hem.Hem åkte han inte , utan han åket till Italien.Jag är väldigt avundsjuk på honom som ska få åka dit och vara där i typ en månad.Men snart kommer jag också ner, längtar som attans.Saknar honom redan , fast han inte ens har lämnat Sverige ännu.

Blev ingen skola för mig idag för när jag tog tempen så hade jag pyttelite feber och ont i halsen.
Jag måste ha världens sämsta immunförsvar.Imorgon måste jag vara superfrisk



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: