090607

Hej ,jag känner att det går framåt med bloggningen nu , det är för att jag inte har varit med Oskar på hela helgen.När jag är med han så orkar jag inte.Det här blir faktiskt fjärde inlägget för den här helgen och kanske det sista, för ikväll kommer jag hem ganska sent , har träning i Västerås.

Imorse fick jag sova ut , och det behövde jag verkligen.Ska snart åka till Västerås där linda,sandra,moster,mamma och ella ska träna på sånger till vår kusins sons dop.Jag ska  nog inte vara med , törs inte.Får iallafall träffa älsklingen Zacke.Har längtat så jäkla mycket efter honom.Världens sötaste unge! Sen blir det träningn i Västerås och efter det så åker jag nog hem till Oskar.









PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: