hallå !

Hejhopp !
Här kommer ett lite försenat inlägg.
Jag har inte haft någon lust att skriva nu på ett bra tag , jag har haft betydligt roligare saker för mig.Men idag tänkte jag ta och skriva en liten snutt och lägga in bilderna ifrån Gothia cup.

Idag är det 25 Juli och det är inte speciellt lång tid innan vi börjar skolan.Jag börjar i tvåan och som vanligt  , ja efternågra veckors lov så längtar jag nu tillbaka till skolan. Många blir väldigt irriterad på mig när jag säger så men det är iallfall hur jag känner.Det är alltid kul de första veckorna och sen när man får en hel del läxor och en massa prov , då kommer jag ångra att jag sa att jag saknade skolan på lovet , men nu ser jag fram emot att börja skolan.

Igår så började vattenskids SM här i Fagersta och jag har varit där och kollat på Oskar.Igår kom även Sandra hit och gjorde mig sällskap , inte helt fel.På kvällen var vi hemma hos oskar och grillade och kollade på film , eller Oskar gjorde , jag och Sandra satt mest och prata tills oskar fick nog och stängde av filmen , men inte märkte vi det.
Sen vart det läggdags och vi gick och la oss.
Imorse åkte vi ut till Eskiln för att kolla på Oskar som skulle tricka.
Åkte till Söderbärke och köpte godis på Söderbärke möljan(blöljan?).

Nu sitter jag här och väntar på att Ella ska komma hit så jag får testa hennes sims spel , tjoho !
Imorgon följer jag med oskar hem till gävle och stannar där i några dagar.



Rebecca och Linda i väntan på Balder.

Mamma vann den där vovven till Zacke.Men han orka knappt lyfta den.

Redo för att åka till matchen.



Mamma,Linda,Moster,Sandra,Lollo och Zacke

Jag och Zackebacke

Mamma och jag väntar på spårvagnen.

jag

Lortgrisen!

Sandra och jag vann varsin Marabou.

Linda hade inte lika mycket tur och fick nöja sig med en lisebergsballong.


Sandra,Linda och jag när vi mötte BP.Kusiner <3

Linda,Jag och Sandra.

Jag och Linda springer.

vi grillade med laget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta vad du tycker om din mobil?

Har funderat på att köpa en. är den bra?

2009-07-26 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: