Gothia cup...

Hej hej nu är det tisdags och jag befinner mig just nu i Göteborg på Lisebergscampingen där mamma,moster,anders och Zacke bor.
Vi har hunnit spela två matcher.den första var mot ett tyskt lag och då vann vi med 7-1 och idag mötte vi ett norskt lag och då vann vi med 5-0.Imorgon möter vi nog ett mycket bättre lag.BP står på spelschemat..
Vi är redan klara för a slutspel men en vinst är ju alltid bäst.
Vi har hunnit varit på liseberg två gånger.I söndags hann vi åka en hel del karuseller och det var jättekul , idag var det alldeles för mycket foolk så vi spelade på chokladhjulen och sen åkte vi ut hit till campingen.Hem kom jag och sandra med varsin stor marabou chokladkaka som innehåller 2000 g choklad ,skapligt flyt.
Invigningen var helt underbar.

Nu måste jag åka till skolan och försöka sova på luftmadrassen , jag har nämligen fått punka på två stycken , tror jag.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: