Vår sista dans

19.06

Hejsan ! Här sitter jag och lyssnar på musik , just nu är det Melissa horns Vår sista dans
 som kommer ut från högtalarna.Har precis setat och kollat på sommarbilder.Gud vad jag skulle vilja ha sommarlov nu , skulle vara helt underbart.Sola,bada,sena kvällar,mycket fotboll , vara ute med kompisar och ja allt som hör till sommaren , kom hit nu !

Imorse gick jag till skolan från farmor.Vart blöt om fossingarna , är ju så mycket snö ute.Hade fystester till 11.30 och sen bara två lektioner.Onsdagen är en riktigt skön dag.Mamma väntade på mig och vi åkte och köpte lite godis.När vi kom hem hjälpte jag henne med maten och sen har jag bara tagit det lite lugnt ,gjort en uppgift på samhällsskiten.Snart kommer Elinor hit , vi ska fixa lite inför morgondagen , då jag,hon,Anna och Ullis ska ha en idrottslektion för våran klass , vi har temat Styrka.Kan ju bli intressant , hoppas vi klara det fint.

Nu ska jag väl försöka göra några fler samhällsuppgifter och sen läsa igenom några broschyrer som jag hämtade hos syon idag.










Jag längtar tills i sommar  för då har jag ingen tandställning.




PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandviken.

De kommer se gräääjt ut!

2009-01-22 @ 00:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: