Slappt

En slappdag är precis vad jag har haft idag.Har bara legat i sängen och läst lite i Breaking Dawn  och så har jag även hunnit plugga , men inte mer än en halvtimme eller så.Jag måste verkligen ta och rycka upp mig när det gäller skolan , jag är så slapp.Ingen träning vart det idag heller .Fick jätteont i benhinnorna i fredags så jag har vilat lite nu i 2 dagar.Hoppas det försvinner fort.

Imorgon börjar en ny skolvecka.Hoppas den här veckan kommer gå lika fort som den förra. Vi ska välja inriktning till år 2  och om 2 veckor så är det Trysil med skolan , ska bli väldigt kul , med Trysil alltså.







Things don't stay the same , they've got to move on , or they stagnate.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: