Skola imorgon.

Hejhej! imorse väcktes jag ännu en gång av att Zacke kröp på mig.Fick väl hoppa upp ur sängen och se glad ut .Vi gick ner och självklart så skulle han börja spela innebandy direkt , gullunge!Efter nån timme åkte vi mot Sura för att lämna av Zacke där hos hans farmor och farfar.Sen fortsatte jag,Ella,Mamma,Pappa,Moster och Linda mot Arlanda , inte för att åka på semester som man skulle kunna tro.Den här gången vart det inte till något varmare ställe vi skulle , vi fick helt enkelt nöja oss med att sitta och kolla på hockey i en kall ishall.Men det funkar bra det också.Sura förlora på straffar , det var ju mindre kul.

Vi åkte hem.Jag och Ean gjorde läxan och sen läste jag nog resten av resan hem.När jag kom hem så käkade jag mat och sen tog jag mig ett bad , som vanligt.Sen la jag mig i sängen och läste ut boken.Den var väldigt bra och imorgon ska jag lämna tillbaks den och låna 2an istället.Jag börjar låta som en riktig nörd va ? Fast jag gillar det.

Nu tänker jag nog gå och sova.Jag är trött , tro det eller ej.Jag brukar vara uppe hur sent som helst.Det var nog det där dm:et som gjorde mig så jäkla trött.Är trött och sliten.Mina knän är super  blåa.Nej nu går jag och sover.Hoppas jag känner mig lite piggare imorgon , det vore rätt skönt , så man orkar med skolan.Något posetivt är att jag bara går fyra dagar i skolan den här veckan.Är ledig på fredag , då vi ska åka till Åland.Det kommer bli toppen !







Världens sötaste unge , det är vad han är !


PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: