trött

Hejhå här sitter jag i mitt rum efter en lång dag hemifrån.Hade sovmorgon imorse , mycket skönt.Var inte ens trött när jag vaknade , jätteskönt verkligen.Skoldagen var skit slapp och gick fort som attans.Sen åkte jag och Ean med tåget till Västerås för att träna.Tåget var försenat och det blev även vi.Fotboll och sen löpning sista halvtimmen och nu känner jag mig sådär nöjd som man alltid gör när man känner att man har tränat hårt.

Ska snart ner och käka och sen krypa ner i sängen.Jag har inte läst en enda sida i någon bok idag(kors i taket).Var in på biblioteket men den tredje boken Sink or Swim var utlånad , så jag får helt enkelt vänta.


Anna och Ullis.Vi bowlade på Företagsekonomin idag.

Kommentarer
Postat av: linda

vad är det för jävla lektion? ;D att bowla haha

å du tycker vi har det slappt i skolan;P

2009-01-14 @ 12:46:15
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: