Om jag kunde drömma

Tjena.Vart ett sent inlägg det här.Sitter i Västerås just nu.Jag,Sandra,Linda,Jimmy och Moster kollar på björn Gustafsson filmen , så jäkla rolig han är.

Idag var det sista skoldagen för den här veckan för min och Eans del.Mycket  skönt.Idrott hade vi , Free Running ,  helt livsfarligt.Efter skolan tog jag och Ean våra väskor ( en jäkla massa grejer) å tog tåget till Västerås för att träna.Det var jättekallt ute och tårna var ju så kalla så dom skulle kunnat ramla av.Sen åkte vi hem till Linda och Sandra och tog oss ett skönt och varmt bad.

 Imorgon hoppar vi nog upp ur sängen runt nio.Tar bilen till grisslehamn och sen båten till Åland.Cup.Ska bli så jäkla kul.

Ha en trevlig helg , det ska jag !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: