Hello


Hej ! kom typ precis hem ifrån Västerås.Har hunnit badat och packat inför morgondagen.Nu är jag väldigt trött  (ellas fel som höll mig vaken igår )Imorgon blir det skola.Först idrott på morgonen och sen i slutet av dagen har vi 1.5 h fotboll och sen drar vi direkt till västerås för brottarträning i 1.5 , låter som en väldigt jobbig dag va ?

Imorse när jag och Ella skulle gå till skolan ifrån min farmor så mötte vi upp Ullis.Hon gav mig Breaking Dawn som hon hade beställt till oss.Så nu kommer jag väl typ vara okontaktbar i någon vecka eller så.Har börjat och den verkar jättebra.Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ett kapitel innan jag sa sova , är superduper trött.





PUSS för imorgon är det fredag

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det blev på Engelska endå ;D



Är den bra då?



kram

J

2009-01-23 @ 09:56:30
Postat av: Jimmy

haha, det blev på Engelska endå ;D



Är den bra då?



kram

J

2009-01-23 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: