In the deep end

Här sitter jag nu igen.Trött och skakig i armarna.Har precis käkat och badat efter att ha cyklat och sen kört lite styrke (sug på den ean).Idag har vart en lugn dag.En ganska rolig en också.Skolan gick fint , slutade halv 3 och då gick jag till Bilioteket och letade efter nått intressant.Hittade inte det jag ville ha så jag läste In the deep end som jag hade lånat på skolbiblioteket tidigare idag.En mycket bra bok.Läste ut den nu på kvällskvisten också.Jag vet inte riktigt vad som har tagit åt mig.Men när jag väl får en bra bok framför mig så kan jag inte sluta.Imorgon får jag låna trean som är den sista boken.Ja en mycket bra serie eller vad man nu kallar det.

Imorgon har jag sovmorgon och gud så skönt det ska bli.Sen har vi en väldigt slapp skoldag .Någon slags temadag.Bara en enda vanlig lektion och det är spanska, men det gillar jag.Sen tar jag och Ean tåget till Västerås för å träna lite fotboll.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: