klipptid bokad

Jag blir galen.Nu har jag letat efter den där jäkla sladden till kameran , jag har letat överallt , förutom där den ligger.Tråkigt att inte kunna lägga in bilderna från nyår.Men det får helt enkelt vänta.
Imorse ringde Snirpan(ean ) och väckte mig, runt klockan ett.Då bestämmde vi oss för att vi inte skulle åka längdskidor för att det snöat så mycket inatt , haha.Har inte gjort så mycket idag bara typ legat i sängen och läst lite bok och typ setat vid datan.Nu är Ljudet av ditt hjärta  utläst.Fyfan vad jag är kär i de här böckerna och filmen.Man bli liksom beroende.Den fjärde boken ,  Så länge vi båda andas har inte kommit ut på svenska ännu.Den kommer inte ut förens i Mars.Hur ska jag kunan vänta ? Skulle ju kunna läsa den på Engelska men jag känner att när det är sista boken så vill jag kunna förstå vartenda litet ord av boken , så jag får vänta.

Nu sitter jag här och googlar lite medans jag väntar på att snirpan ska komma hit så vi kan spela lite gh och kolla på hockey och ha det mys.Snirpan är Ella om ni undrar.Hon har en heldel gulliga smeknamn den tjejen.Iallfall så åter till mitt googlande.WHAA jag är helt överlycklig.Jag läste lite om twilight-böckerna och det står att man kan vara lugn om man tror att det är slut på serien efter fjärde boken , Stephenie Meyer har nämligen planerat att skriva fler böcker om famlijen Cullen och Bella , fast inte ur Bella perspektiv i de böckerna.Hoppas de blir lika bra. JAG ÄR KÄR,ÖVERLYCKLIG OCH GALEN !

Jag och Linda har beställt klipp tid på onsdag , jag är faktiskt riktigt nervös , kanske låter lite töntigt men det är jag iallafall.Hatar att klippa mig.

Jaja ha en trevlig lördags kväll.Det tänker iallafall jag ha.

PUSS



Kommentarer
Postat av: ELLA

PUUSSSS

2009-01-04 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: