En trött Mikaela

Hej här sitter jag och har nog ont precis överallt och känner att det kommer bli en rejäl träningsvärk imorgon.En hel del blåmärken kommer jag nog snart att hitta på lite här och där.Knäna är svullna och ömma.Men det är väl sånt som hör till inomhusfotbollen.

Gick upp klockan 06.30 imorse och sen var det bara att dra på sig match kläderna för att åka till Kungsör.Vi spelade tre matcher.Första matchen var mo Forsby som vart 0-0.Andra matchen var mot munktorp som vi vann med 6-0 och tredje och sista matchen för oss var mot gif , där gif vann med 4-0.Vi gick inte vidare från gruppen , det var tråkigt.Men det var endå riktigt kul att få spela matcher igen, var ju ett tag sen.Ska bli ännu roligare på Åland  då vi ska spela på fullstorplan.Jag längtar ! Efter att Sandra och Ean duschat åkte vi hem till Moster där jag bada och sen packa vi våra grejer och åkte till Sura för att hämta upp Zackebacke.Nu sitter jag här och har precis sovit i två timmar och Zacke har just somnat för kvällen.Han var nog rätt trött ,han hade fått två innebandy klubbor utav oss, så han har sprungit runt med en klubba(ibland två) och spelat hela kvällen.

Imorgon blir det hockey (om Rasmus är frisk) i Arlanda.Hoppas på det, vart ju inget i fredags.






Ikväll blir det nog bara en kväll på soffan.Kanske se på någon film eller nått.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det är ju skönt de =)

2009-01-10 @ 22:35:20
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: