Breaking Dawn




Fan för Ullis.Nu har hon också läst vad som kommmer hända i den fjärde Twilight-boken , och hon kommer inte kunna vänta säger hon.Tänker hon läsa den på engelska så kommer jag inte heller kunna låta bli.Så idag ska hon beställa två böcker , en till mig och en till henne.
Jag som precis har börjat läsa om den första boken Om jag kunde drömma , läst ungefär halva men nu får jag väl sluta  och börja läsa den fjärde på engelska istället. Men när jag har läst ut den fjärde på engelska ska jag läsa om alla på svenska.Det ser jag fram emot.Sorglig jag är va ?

Nu  ligger jag här i soffan och kollar på tv och ska snart plocka fram samhällsboken och plugga lite.
Blir en lugn kväll.Tänker ligga här hela kvällen.Börjar känna av lite halsont , inte kul.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: