Barack Obama


16.35




20 Januari.Idag blir Barack Obama USA:s president.Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 17.30 för då sänder tv4 installationen.

Imorse gick jag upp 06.10 för att åka in till Farmor och vänta tills skolan börja.Jag hade sovmorgon till 12.20 så jag gick och la mig direkt när jag kom in till Fagersta  och sov enda till klockan 11.Riktigt skönt och jag var jättepigg när jag vakna.Gick till skolan och var där på 1.5 lektion.Kännde mig inte helt frisk så jag gick hem tidigare.Nu ligger jag här hemma i soffan med en massa plugg som ska göras.Engelska,Naturkunskap och Samhäll.  Men ska bara kika lite smått på det , mer än så orkar jag inte.

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: