Åland

Hejhej! Kan ju börja med att säga att Ålan var toppen !

I fredags åkte vi till Grisslehamn och därifrån skulle vi ta båten över till Eckerö.God mat och inget gung påvägen dit.Vi kom fram och fick vrida fram klockan en timme.Jag,Ella,Sandra,Moster och Zacke fick dela på ett hotellrum.Fyra matcher spelade vi på lördagen , varav tre var gruppspelsmatcher och den fjärde var semi.Vi gick alltså vidare till semi , där vi tyvärr åkte ut på straffar.Tråkigt men så kan det gå.Eftersom vi förlora fick vi spela en match om 3-4 pris idag , mot Huddinge.Vi vann med 1-0 och det var ju ganska skönt det.Sen var det bara att skynda sig till båten.Hemresan gick inte lika bra som ditresan , .Jag och Ean käka en  massa mat och så gunga det.Ingen bra kombination , vi började må illa och hitta varsin papperskorg som vi satte oss framför.Helgen gick hur fort som helst och det var verkligen jättekul , barkarö är toppen !

När vi kom till Sverige släppte familjen Engman av oss i Sura , vi skulle kolla på rasmus match , sista perioden var allt vi hann se.Nu sitter jag här och väntar på att bilderna ska laddas in på datan så jag kan slänga in någon bild här nedanför

" JAG ÄR BLIND , JAG SER INGET , JAG ÄR BLIND.LYS PÅ MIG MICKIS !! "

PUSS för nu väntar boken och soffan där nere.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: