yes

Hej nu sitter jag här i mitt rum och äntligen är min stationära dator back in business.Skönt som fan , då datan är full av musik och bilder som man kan lyssna och kolla på.

Imorse hade jag sovmorgon och det var väldigt skönt , sen gick jag bara i skolan och skoldagen gick väldigt fort eftersom vi bar hade typ en riktigt lektion.Lagidrott på eftermiddagen och sen direkt efter den drog jag och E till Västerås för att träna brottarträning.Så jag måste väl erkänna att jag är sådär lagomt jäkla trött i mina muskler just nu.Efter träningen så åkte jag hem till Oskar , vi kollade på Taken , en bra och spännande film.Trevlig kväll.Vart ganska sent.var väl hemma runt 2 och sen så tog jag mig ett bad (som vanligt ).Nu tänker jag faktiskt sova , för imorgon måste jag upp och plugga , har en hel del som måste bli klart.

Lite gamla bilder.



Jag och Sandra påväg till Mora 07

Jag och Zacke 08

Sandra,Jag och Ella i Spanien 07

Jag och erik på midsommar något år (?)

Jag vann över tysken i fisketävling

Erik,Jag och Samme in Sörbo

Jag,Rasmus och Christopher i Falsterbo.


PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

taken är grymt bra :)

2009-02-14 @ 10:12:06
URL: http://lindabrannstrom.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: