Breaking dawn

tjabba!

Jag ligger i soffan och har precis ätit jättegod mat och en ännu godare munk , livet !
Idag har jag varit i skolan.Provet , vettefan hur det gick men jag skrev i allafall typ 2-3 sidor.Efter skolan tog jag och Ullis sällskap  , hon gick hem till sig och jag till farmor där jag bytte om till träningskläder för jag skulle ut å springa.Det var jätteskönt att springa direkt efter skolan , att ha det gjort liksom och sen ha hela kvällen till att bara ta det lugnt och sitta vid datan,se tv och läsa bok.

Just nu sitterJag,Mamma och Rasmus och spelar familjegeni.Jag  måste väl erkänna att jag inte är någon baddare på det va.Inte på att prata gotländska heller.Imorgon blir det skola och sen till Västerås för att träna fotboll.




Jag och världens gulligaste giftpil





PUSS för nu ska jag läsa ett kapitel i Breaking Dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: