?

Jag gillar inte folk som är elaka utan någon jäkla anledning.
Känns de bättre om man sårar någon annan för att man är
avundsjuk och vill ha något som den andra har.
Även om man kanske inte kommer få det som man vill,
känns det då bättre att såra den som är lycklig?
Sorgligt att det finns såna patetiska människor som henne !





happy valentine's day

Alla hjärtans dag idag.Hoppas alla får en trevlig sådan.Själv ska jag vara hemma (till en början) , Linda,Sandra,Moster och Zacke kommer hit.Det blir mys med  en dag tillsammans med alla sina favoriter.Dock så skulle jag behöva plugga  asset av mig , men de får väl vänta tills imorgon då.Senare mot kvällen tror jag att jag och Sandra kanske drar in till city  och hittar på något med emma och anna (?) .


hörs


Kommentarer
Postat av: Becca

Hejhej :) Fiiin och rolig blogg :)

Kommentera gärna något av mina inlägg.

Puss

2009-02-15 @ 17:24:14
URL: http://bekcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: