pyss

Hej !

Ja det vart en dag hemma idag.Sov till ungefärg klockan tio sen drog jag och mammsen på oss tränings kläder och åkte till Söderbärke för att åka längdskidor.Hela 7 km vart det.Väldigt skönt att åka skidor faktiskt , så lungt,tyst och skönt att vara utomhus liksom.Efter skidåkningen så åkte jag hem och hämta lite grejer för att sen åka in till farmor där jag vänta på att vi skulle åka till Enköping för att kolla på hockey.Moster och Zacke följde med , känns som o mde var evigheter sen man träffat världen sötaste unge , gud så man saknar honon.Men idag träffa jag Zacke och han va rlika gullig som vanligt.Efter att rasmus spelat en period så klev han av för han var sjuk , kändes ju lite ovärt att ha åkt fårn fagersta till enköping för att se på hockey i mindr eän 20 min.Vart iallafall Max påvägen hem , gött !





Kommentarer
Postat av: Jimmy

fyfan va fint att åka längdskidor :D Gjorde det i helgen, lovely =)

2009-02-12 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: