090225- jag har kul !

haha nu jäklar!

Tjejlistan - 2009


Har du ett par blåa string ?  Faktiskt inte
Vem var den senaste du pussade ? Ella , sorgligt men sant
Trivs du med det ? ja fan
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? ingen aning
Gillar du nån nu ? ja alla som jag gillar
 Vad gjorde du inatt ? sov
Och i förrgår natt ? sov
Vad gör du innan du ska sova ? säger godnatt till mamma&pappa
Kan du prata med din mamma om allt ? allt !
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? ja det är klart
Har du varit gravid ? nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? jag har ingen , men inte fan hade jag blivit glad åt det nu.
Choklad eller glass ? choklad
Push-up eller T-shirtbh ? Push-up
String eller hipsters ? hipsters
Stövlar eller gymnastikskor ? beror på
Kjol/klänning eller jeans ? klänning är skönast

Tio fakta
1. Hemstad/ort  - Sörbo
 2. hårfärg - blond
4. Frisyr - ingen speciell
5. Ögonfärg - grönbruna
6. Skostorlek - 35-36
7. Humör - oftast glad , men är jag sur så är jag jäkligt sur.
8. Orientering -?
9. Civilstatus -singel
10. Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Japp
2. Tror du på kärlek? det gör jag väl.
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? -
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? jarå
 5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?- inte vad jag vet
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? nä
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? Ingen aning
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo
Tio saker:

Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar ? Kärlek
 2. Vin eller öl ? inget
3. Dag eller natt ? dag
4. One night stand eller förhållande ?  förhållande
5. Tv eller internet ? internet
6. Pepsi eller cola ? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ?  romantisk hemmakväll
 8. Färgfoto eller svart och vita ? färg
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? bilddagboken

Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut ? jag har aldrig smitit ut
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? Ja
4. Har du hoppat bungy jump ? Nej
5. Har du nånsin gjort slut ? Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? Nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ?Nej
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt ? det har jag nog.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger ? ja

Är du

Saknar du någon just nu ? ja
Är du glad ? ja
Är du fundersam ? nej
Är du uttråkad ? verkligen
Är du tysk ? nej
Är du italienare ? nej
Är du fransk ? nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta ? ja



Ja det där var ju jättekul. Snart kommer Ullis,Erik,Ante,Bergen och Adam hit , det blir roligare!
Ny design har jag fixat också , sånt som är bra att göra om man har tråkigt.Pluggat har jag inte gjort.Illa , får göra det imorgon istället.Jag är bäst på att skjuta upp saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: