Trysil : avklarat

Hej kom precis hem ifrån Trysil.Jag är i samma skick som när jag åkte , alltså inga brytna ben eller  något sådant och det är jag mycket glad över dock ont mina benhinnor.Man är ju inte riktigt van att åka skidor så det är väl det.Kommer säkert ha lite träningsvärk imorgon.

Igår sov ju jag,anna och Ullis hemma hos ivan.Det vart ganska sent , eller vi somna runt 1 tiden och skulle gå upp 04.45 så vi var väl  lite övertrötta när vi vakna och skratta åt allt.Stackars Ullis, hon kunde inte sova vidare för att vi härjade så hon gick också upp.Lena kom och hämta mig,Anna och Anna och skjutsade oss till bussen , sen åkte vi norr ut.Passerade riksgränsen och hamnade där de inte ens pratar samma språk som oss(känndes ju lite konstigt), norska är fint !
Det har iallafall varit en helt underbar dag , -9 grader och inte nå blåsigt.Synd bara att det var lite dimmigt , obehagligt att åka då.Men det var helt enkelt en jättetrevlig dag och tack för den Anna och Anna!
På bussresan hem läste jag ut Breaking Dawn .Twilight böckerna är utan tvekan de bästa böckerna jag läst , har ni inte läst dem så måste ni göra det !


Nu ligger jag i min soffa och har inte hunnit bada ännu.Ska göra det alldeles snart sen ska jag packa inför morgondagen då Jag,Anna,Adam,Oliver och Martin ska åka till Sandviken och hälsa på Erik.Ska bli väldigt kul faktiskt !

Några bilder från dagen.










PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecka

snygga bilder, vart var det ni åkte skidor? :)

2009-02-06 @ 19:55:30
URL: http://rrebecka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: