tisdag

Hej , blev ett väldigt sent inlägg idag , som det blir på de flesta tisdagarna.Kom hem ifrån träningen i Västerås ungefär klockan 10 så har inte hunnit göra så  mycket annat.Bara badat och käkat.Skolan var otroligt jobbig idag.Vi hade ingen sovmorgon som vi brukar , utan vi åkte skridskor som var väldigt roligt.Sen hade vi bara massa tråkiga lektioner.Efter skolan drog vi till Västerås och nu är jag hemma igen.Ligger i sängen och är väldigt trött.Blir väl att sova snart.

Imorgon har jag faktiskt planerat att köra en "fuling" , jag har bara en lektion så jag tänker faktiskt tvinga mammsen att sjukanmäla mig , hoppas  hon går med på det.Så isåfall ska jag ta och åka längdskidor på förmiddagen och sen bara vara hemma och kanske läsa lite Historia,träningslära och göra några mattetal.Lät ju som en halvrolig dag va.Men jag behöver verkligen sova ut.

Ja nu vet jag ju vilka några utav mina läsare är , några som vågade/ville skriva vilka de egentligen är , men långt ifårn alla som läser.Så fortsätt skriv ni som inte gjort det!



/micks


Kommentarer
Postat av: MaQQan

Jag läser också

2009-02-10 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: