Sandviken

Hej  nu sitter jag i eriks soffa och är ganska trött , redan.

Imorse gick jag upp 06.10 för att åka in till farmor och vara där innan jag tog tåget tillsamman med Anna,Martin och Adam till Sandviken.Tågresan gick fort , som man brukar säga :det går fort när man har kul.Erik mötte upp oss på stationen och vi tog bussen hem till honom.Sen gick jag och Adam och kolla på eriks träning, så jäkla mycket snö och fan vad jag frös.Medans vi var och kolla på bandy gick Martin och Anna och handla å laga mat till oss andra , gott var det.Sen kom några utav eriks kompisar hit och då vart det livat.Vi drog till donken å käka och sen tillbaks hem till Erik och nu sitter vi här och lyssnar på musik.Adam försösker sova  , undra om det går bra.


Imorgon ska vi vi nog ta och bada bubbelpool.



PUSS, ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: