Måndag

Sista måndagen innan lovet avklarad.Skolan var inte speciellt jobbig idag.Imorse när jag gick till skolan infrån Farmor så glömde jag min mobil.Sen när skolan var slut så tänkte jag på att jag verkligen skulle komma ihåg att åka och hämta den.Men när jag väl kom in i bilen så hade jag ju sjävklart glömt av det , så nu ligger min stackars ensamma mobil uppe hos farmor och inte gör någon nytta alls.Låter kanske lite töntigt , men det känns konstigt att vara utan mobilen , så är det ! Så om någon har skrivit eller ringt och inte fått något svar , så vet ni varför !

Jag hade tänkt att fixa lite på designen men jag började bara lite smått och nu orkar jag inte fortsätta , så det får se ut såhär tills jag orkar.Ska göra klart historian ikväll , det är mitt mål !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: