Life isn't fair

Hej !

Nu ligger jag i sängen och är trött.Veronica Maggio är vad som kommer ut ifrån mina högtalare.Precis käkat mat och nu käkar jag vindruvor.Jag har inte ätit godis sen i måndags nu , jag blir galen.Det kanske låter lite kort  men jag är verkligen beroende av godis och cocacola.I helgen blir de godis som fan.

Idag var jag i skolan, började med datakunskap , segt.Jag skulle gå till skolläkaren så jag slapp ju iallafall lite data.Skulle kolla ryggen som jag redan gjort en gång i det här skolåret , då blev jag skickad till röntgen.Den här gången hade jag blivit ännu sneare så nu måstte jag röntga mig igen.På idrotten var vi ute i snön och sprang runt som galningar , vi spelade fotboll,doppboll och körde stafetter , väldigt kul men blött.Resten av dagen rullade på och när den var klar så åkte jag och pappa hem och bytte om , sen drog vi till söderbärke för att åka längdskidor , idag vart det 15 km , några blåsor på händerna fick jag också.Kommer säker vara skittrött imorgon på träningarna , haha men vafan.

När jag åkte där i skidspåret så började jag tänka på Gustav vasa , stackars Gustav ! Jag insåg vilken tur jag har som har  ett par bra skidor och två stavar , han hade ju förfan träskidor och en stav (om jag inte har missuppfattat allt).fatta tungt att åka långt med skitdåliga skidor och en stav.Stackars Gustav Vasa ! Sen när jag åkte där så kan jag verkligen förstå att elitåkare ser jättesnuskiga ut när de gått i mål , man blir väldigt snorig och äcklig när man åker , tänk då att dom äåker typ 100 gånger fortare än mig , haha ! Mysigt !




Världens sötaste Zacke !



PUSS

Kommentarer
Postat av: v

maggio!!! <3

2009-02-13 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: