Hemma

Hej nu är jag hemma ifrån en sjujäkla trevlig helg i sandviken.Kan berätta lite från i lördagen/söndagen eftersom jag redan skrivit vad som hände på fredagen.På lördagen så vakna vi runt 11 och då var Adam borta , han hade åkt hem för att spela match.Det var alltså bara jag,Martin,Anna och självklart Erik som var kvar.Vi stack till Parkbadet för att bubbla lite  , det var trevligt.Sen vart vi skithungriga och stack och handla lite mat.Det var Erik som stod för matlagningen den dagen och fan vad gott det var , vart helt chockad.På kvällen tog vi det lugnt till en början , kollade på nå kass film (visst sjögren och erik ) ,käkade pizza , sen så vart det mindre lugnt när musiken åkte på och vi dansa som aldrig förr , haha.Det var hur kul som helst.

Imorse vakna vi ganska tidigt och packade våra grejer sen började vi en lång promenad mot tågstationen.ingne buss gick så vi fick ge oss ut i ett Sandviken fullt av en jävla massa snö , då menar jag en jävla massa snö. Promenaden tog oss ungefär 45 minuter, för de verka ju inte finnas några ploggubbar där i Sandviken.Så jaga varnar er , åk aldrig till Sandviken om det är snö ute!Hoppas snön smälter fort för jag vill åka tillbaka väldigt snart , helgen var sjukt bra , det är väl vad jag har säga om den !

När jag kom hem ifrån Sandviken så hämtade mamma och pappa mig på tågstationen , vi åkte hem och hämta fotbollskläder sen åkte jag och mamma  tåg till Västerås för jag hade träning.En hel del tågåkande den här helgen.Nu ligger jag i min säng och har precis badat.Rasmus sitter i soffan nere och ringer upp till mig och vill ha datan , jag får väl snart ge upp och gå ner med datan till honom.


Bilder ifrån Sandviken lägger jag in imorgon.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vadå kass film! :D du är ju störd :D

2009-02-09 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: