friday

tjabbadabbdoo. Fredag och det betyder att man har en helt underbar lov-vecka framför sig.Kommer bli hur skönt som helst.Igår så sov Jag,Ullis och Ivan hemma hos sjögren för vi hade skidskor på ip idag.det var trevligt.Blev dock lite för sent för at vara skoldag.Idag så åkte vi skridskor i skolan sen så hade vi engelska.Efter den lektionen så stack jag till Norberg för att fixa min brace , som pajjat.Efter det så vart det lagidrott och det sista jag gjorde var att sträcka upp en gammal sträckning som inte alls var rolig , hade ont i ett bra tag.Riktigt jävla trist ! Så  nu är jag deprimerad som fan.Vart alltså ingen brottarträning.

Ikväll ska jag in till Fagersta , först till Ivan och sen så får vi se vart det bär av.

Nu blir det bad och fix , ha en trevlig fredag !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: