Ett plus i kanten till Spotify !

HejHej! Söndag , jag har huvudvärk och är deprimerad över veckan som kommer.Mycket plugg såhär sista veckan innan lovet ,det gör mig galen.Åkte inte och träna idag för jag var tvungen att plugga ( det suger) , inte vart jag nå klokare för det.3 prov och en inlämningsuppgift den här veckan.Jag vill ha lov nu !

På alla hjärtans dag kom ju Linda,Sandra,Moster och zacke hit som jag skrev.Vi gjorde inte något speciellt på eftermiddagen ,tog det bara lugnt.På kvällen åkte jag och Sandra in till fagersta för att vara med Sjögren och Emma.Vi gick till statoil och köpte glass i stora lass och lite godis på det.Kollade på film och satt och bara och prata.Trevligt ! runt tolv kom Mamma och Linda och hämta oss och vi åkte hem.När vi kom hem så var vi väldigt trötta och somnade direkt.

Idag vaknade vi ganska tidigt.Herrarnas slalom var på tv,Skidskytte , inte helt fel att kolla på.Svenskt skidskytte guld också , toppen !Linda,Sandra,Zacke och Moster drog hem och sen dess har jag väl försökt skriva på hemprovet i historian som ska vara inne på onsdag.Det är så jäkla tråkigt , men måste göras.


Moster skulle göra några situps , det försökte Zacke också med.





Mina favorit killar


Sandra när hon åker längdskidor.


Annisen och Emma käkar glass


Världens sötaste kille !



/ M

Kommentarer
Postat av: v

spotify är FÖR bra helt enkelt!!!!!!

2009-02-17 @ 20:23:51
URL: http://victor.larsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: