090228

Hej! Lördag och snart är lovet slut , väldigt deprimerande.
Igår åkte jag hem till Moa.Var väldigt länge sen man träffa henne , mycket att prata om när man inte har träffat varandra på ettbra tag och fan vad man saknar henne alltså ! Vi kollade på tv och satt bara å prata ett bra tag innan Ullis,Erik,Ante,Emma och Simon kom ut.Dom kom med pizza så vi käkade det, satta bara å snacka massa skit och sen vart det bastun , skönt men väldigt varmt.Sen så gjorde vi inte så mycket mer än å bara ligga i soffan å ta det lugnt och sen vart de dags för att sova.Alla sov på Moas rum och det var väldigt fullt i sängarna så jag offrade mig att sova på en filt på golvet.Somnade fort och sen var det morgon igen.Vi vaknade runt 11 och sen vart det bara att äta frukost och sen drog jag hem. En mycket trevlig kväll , tack för den !

Mitt läsarantal har faktiskt ökat de senaste dagarna men så tänkte jag lägga in några bilder från igår som kanske kan öka antalet lite till så My ladies(och vissa boys) , enjoy !








PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

grrr på magar

2009-02-28 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: