090224

Hej , hoppas alla mår fint ! Jag mår sisådär , eller jag mår bra men inte min kropp.Har ont i magen/höften , sträckning och det suger så jäkla hårt för jag kan inte träna fotboll.Har iallfall sprungit en liten stund idag och det funka väl sådär.Nu sitter jag inne i Fagersta hos Farmor.

Igår , efter att vi kommit hem ifrån Västerås så åkte jag och Ella hem till henne i Norberg.Vi sjöng hela dagen,spelade piano(ella alltså) och sjöng singstar.Sen åkte vi in till Fagersta , hem till Adam där Erik också va.Vi spelade råttfällan och hade det trevligt.Sen kom Erik A , Samme och Bergen.Vi kollade på halva Patrik 1.5 sen gick vi till Satoil.Där mammsen hämta mig och Ella sen.Vi åkte hem , gick och la oss direkt.För idag var jag tvungen att gå upp klockan kvart över 6 för att åka till Falun och spänna rälsen.Har aldrig varit så glad när jag varit där.Fast jag kommer vara ännu gladare nästa gång jag åker dit , den 21 April.Jag kommer inte bara vara glad för att det är min födelsedag utan jag kommer vara ännu gladare över att jag ska ta bort tandställningen då.Ska bli så jäkla underbart.Sjukt bra födelsedagspresent!

När jag kom hem ifrån Falun var jag väldigt trött så jag gick och la mig och sov medans Ella satt vid datan.Sen drog jag hem till Farmor och nu sitter jag här och har precis badat.Snart blir det att äta Semla det är ju faktiskt Fettisdagen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: