090222

Eanpean , tänkte bara säga att hon är bland de bästa jag vet.
Hon är min andra halva,  min snirpa och helt enkelt världens bästa.
Men ibland blir jag lite purken på henne ,
fast jag antar att hon blir lika purken på mig om inte värre.
Men jag gillar henne lika mycket för det , för hon kommer alltid vara en en söt pirat!
Puss på världens bästa E.

Just nu ligger jag i sängen , Ella ligger brevid och får inte läsa förens jag är klar.Vi kom typ precis hem ifrån Västerås.Ean har tränat och jag har vart på typ ett möte.Det gick väl rättså bra.Ean sover här och vi har bara lagat mat och nu så skrev Moster att Rasmus har brutit handleden och nu måste vi åka tillbaka till västerås och sova hos honom.Stackare.

nu  lär vi åka, puussss !


Kommentarer
Postat av: ella!

snurpan min, du är bäst! <3

2009-02-23 @ 10:21:26
Postat av: vic

men tungt, hur? :S

2009-02-23 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: