090221

Hej nu var det Lördag och jag är jäkligt trött.Skulle kunna somna när som helst men tänkte skriva klart det här inlägget och sen lägga in några bilder här nedanför.Sen ska jag äntligen få sova.

Jag drog in mot Fagersta runt nio , hem till Ivan där vi väntade på att alla skulle klä på sig och så.Sen Tog några taxi och några fick skjuts upp till Alfa där de var partaj.De var väl inte precis det roligaste jag varit med om.Var kanske där i en kvart eller nått(sen fick typ alla gå)  sen drog vi hem till Johan där det var lite folk.Där spelades det tvspel.Måste erkänna att jag var rätt grym för att vara nybörjare , spöade Oskar liksom.Ju senare det blev , ju mindre folk vart de kvar , jag drog hem någon gång runt 1 halv 2.Tog ett bad,käka lite godis och nu ligger jag här i sängen och ska snart lägga ifrån mig datorn  och sova.Imorgon ska jag fan sova ut alltså !








PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: