The days I can't see your eyes, I don't even want to open mine.

Zdravo !

Nu sitter jag här framför datan och har kollat på en massa bilder.
Det är kul att kolla på bilder och sitta och tänka tillbaka på roliga händelser.

Har fortfarande ont i halsen så vart ingen match för min del , ska vila nu tills jag är helt frisk.
Skolan var slapp , hade en lektion + lagidrott där jag bara satt och läste bok.
Vi fick vår overall,väska och träningsställ från lagidrotten idag.
Har pratat med hjärtat mitt en liten stund idag.Han hoppade och gick till final ,
nu har han åkt iväg till invigningen så nu väntar jag på att han ska komma hem lite senare,
 jag håller på att bli galen för att jag saknar honom så mycket.Men nu är det inte allt för många dagar kvar.

 
En liten Zacke.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: