Sommarlovet slut!

Hej idag är det den 20 Agusti , jag började alltså skolan igår.Det betyder att sommarlovet är över för denna gång och det går alltid lika jäkla fort.Men det är lite skönt att börja skolan igen, man får lite ordning och rutiner , allt det där försvinner så fort man får lov , eller ja ordning vet jag inte säkert om jag kommer få , det har jag aldrig haft förut , men man kan ju alltid hoppas.
Det här sommarlovet har iallfall utan tvekan varit det allra bästa.
Det började med en resa till Italien , hade två underbara veckor där med Oskar.Som innehöll sol,bad,lite träning för min del medans Oskar tränade på dagarna och sen på kvällarna åt vi mat på hotellet,gick ut och käka glass , promenader på stranden och en hel del mys.
När vi kom hem ifrån Italien var det bara några dagar kvar tills det var dags för Gothia.
En kul vecka i Göteborg med laget.Invigningen var jäkligt frän det här året också , sicken känsla.Liseberg hann vi självklart med att besöka.En sak har jag lärt mig , köp aldrig ett åkband för hela gothia veckan , köerna är helt sjuka , så man tröttnar jäkligt fort.Spelade några matcher , kanske inte de roligaste matcherna , vi åkte ut i åttondelsfinalen och sen packade jag ihop mina saker och åkte hem till Fagersta och Oskar där det var vattenskidstävling.
Det har alltså vart en hel del vattenskids-kollande för min del , Jag,Sandra och Mammsen tog ju bilen ner till Ambjörnarp en helg.Jag har även lärt mig åka lite vattenskidor , jäkligt kul faktiskt !
De andra dagarna på lovet har jag väl bara tagit det lugnt och haft det mysigt.
Nu börjar skolan och jag valde ekonomi inriktningen , hoppas inte att jag kommer ångra mig.
Idag i skolan hade vi bara en lektion som var 30 minuter lång , inte helt fel.Gick hem till Oskar för att krama om honom innan han åkte iväg till gävle och därefter Frankrike i lite mer än en vecka.Tråkigt värre , sitter redan här och känner en liten klump i magen för att jag kommer sakna honom nu i lite mer än en vecka.
Italien
Gothia
Jag och världens snällaste,snyggaste,sötaste och bästa coach, hehe.
Ambörjnarp
Nu ska jag och mamma åka till Ica och köpa mat , mums, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: