oh my heart skips a beat.

En jäkligt bra skoldag må jag säga ! Vi hade en timmes lektion och sen fick vi gå hem.
Jag gick till Servus och köpte frukt &nötter och gick sen hem till Oskar och la mig i hans säng.
Imorgon har jag sovmorgon och sen efter skolan tror jag att jag och Mamma ska åka till Västerås.
Ner på stan och köpa något till Zacke , och förhoppningsvis köpa något nytt till min garderob ,
känns som om det var evigheter sen.
Pratade precis med Oskar på skype men nu har han dragit och idag ska han tricka , hoppas det går bra !
Hittade min kamerasladd nu så har en hel del bilder att lägga in nu.
Oskar och jag i Norberg
Oskar,Jag och Zacke
Zacke
cool kille ;)
Min pärla
haha
Mina älsklingar
Sandra och jag påväg till Mariestad
Innan vi åkte till Göteborg för att kolla på hockey
Innan vi hoppa på tåget mot Västerås
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: