Lugg.

Hej , den där klippningen jag pratade om , den vart av i tisdags.Jag tog tjuren i hornen och gick dit , med Moa som stöd.Kom ut med lite kortare hår och en rak lugg , den största förändringen jag gjort med mitt hår nu på några år.Det vart helt okej , lite ovant i början plus att jag ser ut som en liten flicka , mindre än vad jag är alltså.

I Tisdags träffade jag Moa och det kändes som det var evigheter sen så vi hade en hel del att prata om.Vi var i Fagersta hela dagen och sen åkte vi ut till Eskiln för att kolla på Oskar.
Senare på kvällen hade jag träning i Västerås och sen åkte jag hem och väntade på att Oskar skulle komma som varit i Västerås på akuten med sin vän Markus som stukat foten.

Igår så hände väl inget speciellt , eller vi var vi Eskilm hela dagen , det var fint väder så jag passade på att fixa lite färg.Vart ganska sent , åkte till lägenheten för att städa och sen hade Oskar och Markus lagat god mat.
Kvällen avslutades med lite godis,glass och cocacola i sängen.

Idag, torsdag , så åkte Oskar  till Ambjörnarp för att tävla , SM. Det håller på hela helgen , jag och mamma tänkte åka ner dit för att kolla en dag eller två.Alltid lika kul att kolla på oskar när han åker , speciellt tävling.


ska åka och spela match nu , så lägger in bilder ikväll på den nya frisyren.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: