Kiss me thru the phone...

Hejhej !
Nu ligger jag i sängen och pratar med oskar på msn , skönt att se honom över datan såhär , var ju några dagar sen nu.Saknar min underbara pojkvän och det kommer ni nog få höra enda tills han kommer hem på måndag.Nu när Oskar är borta så kommer det antagligen bli några fler inlägg , som vanligt.När han är hemma så hinner jag aldrig sitta vid datan men nu har jag faktiskt väldigt mycket tid över , och det är inte kul för fem öre.

Helgen i Mariestad var väl helt okej , men jag saknade oskar som hade skadat sig och hade jäkligt mycket hemlängtan men det var väl inget nytt, som vanligt alltså.

Skolan är kul och vi har redan fått datum för första provet , på måndag i svenska b.

Lägger in nå bilder senare ikväll  när jag fått kameran , lyckades glöma kamera och kamera laddare,mobilladdare,plånbok och nycklar i Västerås igår , toppen va ?



adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: