jobbigt nära...

När man har saknat någon i några dagar/veckor  och det äntligen börjar närma sig tills man ska få träffas , då blir man så exalterad över att det inte alls är långt kvar innan man får träffas , det är både en jobbig(för att man är så överglad och inte kan tänka på något annat) och väldigt underbar känsla på samma gång.Just nu känner jag så , för på måndag kommer Oskar hem.

Har precis avslutat ett skype samtal med oskar , dagens sista ,
för imorgon ska han åka EM-final i Slalom.Lycka till orre!

Tidigare idag har jag gjort följande; 

Hade sovmorgon till tjugo i tio , en lektion och sedan hade jag några timmars hål ,inte kul.Efter skolan så åkte jag och Mamma till Västerås för att köpa present till Zacke.Han fick ett par nya höst/vinterskor och en jätteskön& mysig tröja.Själv köpte jag en present till Oskar.Jag hade verkligen bestämt mig för att detta skulle bli den första gången jag lyckats hålla mig att ge/berätta presenten innan jag egentligen skulle göra det.Men så blev det inte denna gång heller , eftersom att Oskar tjatade som fan , ingen stöttning här, när jag verkligen försöker att förbättra mig , menmen.


Presenterna till oskar ligger i den lila påsen och det andra köpte jag till mig själv.


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: