glass,glass....

Just nu sitter jag i Oskar säng och äter glass , testat en smak som var min favorit i Italien , visst var den god men den slår absolut inte glassen i Italien.
Igår var jag,oskar,madde och Johan ute vid Eskiln , de åkte och jag och madde kollade på.
Käkade mat och sen mot kvällningen så cyklade vi hem.
Jag skulle för engångskull testa laga mat helt själv , och det vart helt okej faktiskt , enligt oskar vart det bra , men det sa han nog bara för att vara gullig.

Nu ska jag snart ta cykeln ut till Eskiln för att se när Oskar åker .

imorgon ska jag klippa mig , jag tror faktiskt jag ska klippa lugg , hohaao , är faktiskt väldigt nervös.



Love You !

Bye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se en bild hur det blev sen :)

2009-08-04 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: