090428

Hejsan !

Imorse vaknade jag upp brevid O ,hade sovmorgon så vart en hel del sömn då vi somande ovanligt tidigt igår.
Gick till skolan och hade typ 4 lektioner som var helt okej , efter skolan så sa jag bye,bye till O som åkte hem till Gävle och sen åkte jag och mammsen till Vallonen för att stoppa i oss lite mat innan träningen i Västerås.Första träningen på gräs i år och det kändes lika jobbigt i vaderna som alla andra gånger, när man måste ställa om sig från grus/konstgräs/inomhus till riktigt grönt & skönt gräs!
En hel del stora äcklig myggor som lika bra kunde ha varit fåglar , flög runt  och ville bita en.Men det hör liksom till sommaren som är på väg att komma hit , så det är väl bara att gilla läget och se glad ut.
Efter träningen så åkte vi hem till oss och nu sitter jag här och ska faktiskt  ta och krypa ner i sängen alldeles snart.
Ett till tecken på sommar är också att ens knäskålar börjar se förjäkliga ut , skrap sår och blåmärken som man får när man har kastat iväg  långkallingarna för iår.Riktigt fult med fotbollsknän.






PUSS och natti .

Kommentarer
Postat av: Anonym

buuuuuuu

2009-05-04 @ 12:50:08
Postat av: anonym

vem är O du kan inte skriva så för då förstår man ingenting!!! jag som tyckte du hade börjat skriva fint men du skriver som en kratta!!!!!! lägg ner för ingen kommer att gilla ditt skrivande!!!! syndsyndsyndsynd :(

2009-05-04 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: