090415

Hej hallå!

Den 15 april och min bror blir 20 år idag , grattis till Rasmus !

Idag var det första skoldagen efter lovet.En onsdag vilket betyder att man börjar med lagidrott, imorse hade vi inte fotboll utan det var typ samarbetsövningar och sånna saker.Resten av skoldagen gick ganska fort och sen kom mammsen och hämta mig.Åkte hem , tog mig ett bad och sen har jag bara pluggat samhäll , är snart klar med uppsatsen , skönt ! God mat har jag ätit idag också , firade rasmus med lite extra god mat och paket öppning.Ikväll är det greys och gud så nöjd jag kommer vara när jag ligger där i soffan och vet att jag nästan har fått den där jäkla uppsatsen gjord plus att jag snart ska ge mig på nån historia fråga.


Imorgon är de match mot Forsby , tjoho !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: